loading...
IOS هک بازی ها و نرم افزار های
اطلاع رسانی

بازدید کننده گرامی

از این پس مطالب جدید رو از سایت

http://www.ios-androidhack.ir/

دریافت کنید



MA1 بازدید : 479 1393/01/10 نظرات (4)

 

 

هک برنامه ی بسیار زیبای Paper keyboard برای تمامی دیوایس ها و آخرین ورژن برنامه...!!

________________________________________________________________________________
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza nosrat در تاریخ 1393/01/15 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

من برنامه رو از app store دانلود کردم و توی app store 1.3 ولی توی خود برنامه توی قسمت setting پایین سمت راست زده v1.21 برای شما هم همین رو زده یا برای من اینجوریه؟؟؟
پاسخ : بله برای منم اینجوره دیگه نمیدونم چطوره که کار نمیکننه 36 نفر ازش استفاده کردن فقط 2 نفر هک براشون عمل نکرده!

این نظر توسط reza nosrat در تاریخ 1393/01/15 و 5:40 دقیقه ارسال شده است

بعد از دانلود همونطور که فرموده بودید برنامه رو باز و توسط مولتی تسکینگ بستم. فیل رو توسط آی فان باکس منتقل کردم و مجدد برنامه رو اجرا کردم ولی متاسفانه هنوز قسمت چت و ایمیل لاک هست و بعد از مراجعه به اون قسمت میخواد که آنلاکش کنم که باز میگه باید پرداخت کنی. گوشیم آیفون 5اس هست و جیل هم نیست. او اس هم 7.1 ورؤن برنامه هم 1.21 اگر مشکل از سمت من هست لطفا راهنمایی کنید و اگر ممکن نیست با این مشخصات بهم اطلاع بدین. متشکرم
پاسخ : سلام دوست عزیز دیوایس و ورژن ios من هم همین هست ولی برنامه ی که باهاش هک رو درست کردم 1.3 هست برنامه رو آپدیت کنید

این نظر توسط reza nosrat در تاریخ 1393/01/14 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

متاسفانه اصلا دانلود نمیشه
پاسخ : لینک اصلاح شد ممنون که اطلاع دادید

این نظر توسط aaa در تاریخ 1393/01/12 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

کار نمیکنه
پاسخ : هک امتحان شده و بخش های typing test و chat رو به طور کامل کار میکنه حتما مراحل رو به طور کامل طی نکردید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل هستید در آخر هر پست لینک دانلود بازی/برنامه بصورت کرک شده قرار بگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2246
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 907
  • بازدید سال : 2,927
  • بازدید کلی : 155,529